Header afbeelding

Digitale Bezoekersreceptie

LAMSON Digitale Bezoekersreceptie

Digitale Bezoekersreceptie

Met de LAMSON Digitale Bezoekersreceptie ontvangt uw bezoekers en medewerkers door middel van een geautomatiseerd proces. Met de Digitale Bezoekers- receptie wordt de receptiefunctie op een professionele wijze geautomatiseerd. Voor organisaties die bezoekers vooraf willen registeren voordat zij hun terrein of pand betreden, is de Lamson Digitale Bezoekersreceptie een uitstekende oplossing. Het webbased portaal geeft u onder andere de moge- lijkheid om de gegevens van een bezoeker te registreren tijdens het plannen van zijn afspraak, zodat u bij aan- melding bij de kiosk zijn identiteit kunt verifiëren. Op het moment dat de bezoeker zich in uw pand meldt, moet hij eerst zijn bezoek bevestigen op de kiosk. Integratie van identiteitscontrole aan de hand van document scanning is ook mogelijk.

Hoe werkt de Digitale Bezoekersreceptie

  1. Met de webapplicatie kunnen medewerkers bezoekers aanmelden in AEOS.
  2. AEOS logt de gegevens van de te verwachten bezoeker en maakt deze individueel zichtbaar voor de receptie.
  3. De bezoeker ontvangt een emailbevestiging met de afspraakgegevens en een QR code.
  4. De bezoeker komt bij de kiosk en scant zijn QR code.
  5. Het systeem haalt de gegevens uit AEOS op en vraagt om een legitimatie en scant deze.
  6. De opgegeven informatie moet overeenkomen met de legitimatie.
  7. Kloppen deze gegevens, dan zal er een toegangspas worden uitgegeven.

Voordelen digitale bezoekersreceptie

De LAMSON digitale bezoekersreceptie automatiseert het bezoekersregistratieproces. Dit heeft de volgende voordelen voor uw organisatie:

  • Tijdwinst: Uw receptie kan snel en efficiënt werken.
  • Overzicht: Inzichtelijk wat de gemiddelde wachttijden zijn. Piekmomenten t.b.v. inzet personeel.
  • Security: U weet dat de identiteit van uw bezoek is geverifieerd.
  • Toezicht: Uw organisatie heeft inzicht in wie er op bezoek is bij noodsituaties.

Overige producttoepassingen

Desgewenst kan de digitale bezoekersreceptie uitgebreid worden met de volgende opties:

  • Identiteitscontrole d.m.v. scanning: De identiteit van een bezoeker kan snel en eenvoudig worden gecontroleerd.
  • Narrowcasting: Wachttijden en andere informatie kunnen gecommuniceerd worden met een beeldscherm.

Wilt u meer weten over Digitale bezoekersreceptie?

U bent slechts één klik verwijderd van een goed advies.

Stel ons uw vraag en wij nemen vrijblijvend contact met u op.






Cases

Case: Kraft Heinz te Elst

Lees verder →

Apollo Vredestein – Toegangscontrole, Afspraaksoftware, AEOS Security Management Software

Lees verder →

DEL MONTE PARKS CONVENIENTLY WITH NEDAP

Lees verder →

"Ik had enkele specifieke wensen voor dit project. Hier heeft Lamson uitstekend rekening mee gehouden. Het project werd vlot en vakkundig opgeleverd. Ook de service daarna is uitstekend!"

  —   Jeroen Wilmink,

Copyright (c) 2019 Lamson Group BV

Realisatie: Branding New